שף פרטי בשר

נגן וידאו

שף בשרים פרטי עם האיכות והטריות

מחפשים שף פרטי בשר? מצאתם! יכולותיו של השף תמיד עומדות למבחן, מבחן הטעם הוא המבחן הסופי, ובו השף חייב להצטיין בהצלחה. גילוי מטעמים חדשים, גילוי מתכונים מדהימים ונדירים, הם החלומות הכי מתוקים שהשף יכול לבקש. מטרתו הבלעדית והחשובה ביותר, היא שביעות רצון הלקוחות, ומילת התודה הכנה – "היה טעים, תודה רבה". אנשים וצרכני אוכל רבים בוחרים בארוחות שף בזכות אוכל הגורמה, בזכות הטעם, בזכות שילוב המתכונים, ובעיקר בזכות יוקרתיות המנה. בעמוד זה, תקבלו את כל המידע אודות שף פרטי המתמחה בארוחות בשרים עשירות ומגוונות. בואו נתחיל 😉

הזמנת שף פרטי בשר כשר עד הבית
מחירים הכי משתלמים בארץ
שף בשר לכל סוגי האירועים

הבשר הטרי והמובחר ביותר
להזמנות ופרטים נוספים חייגו:
050-808-7383

שף פרטי לבשר

שף פרטי בשר עד הבית

הטעימות והאוכל מהטלוויזיה הביתית די מפתה, אנחנו יודעים את זה. כעת, בשנת 2021, תוכלו להזמין את השפים של שף הבשר עד פתח ביתכם, וזאת למטרות הכנת ארוחות שף, ארוחות גורמה, ותבשילים בשריים טעימים. השפים שלנו מגיעים עד ביתכם, מספקים את האוכל הטוב ביותר, ומעניקים מחיר מצוין לכל כיס. בחירת שף פרטי בשר עד הבית תעניק לכם: ארוחות טעימות וקלאסיות, ארוחות כשרות וחמות, סידור הגשה שמעורר תאבון, וכמובן – איכות. יש פתגם שאומר: "על איכות לא מתפשרים". הארוחות שלנו משלבות בשר עסיסי וטעים, רטבים מענגים, שילוב של חומרי גלם איכותיים, וכמובן תבלינים שמוסיפים קצת עניין וחיים למנה. את כל זה תקבלו עד ביתכם, באיכות הגבוהה ביותר, ותחת הדרישות הקפדניות שלכם.

הזמינו עוד היום את חברת שף בשר עד לביתכם, ותהנו ממנות איכותיות, אוכל טרי וכשר, והרבה יתרונות.

שף בשר לאירועים – מהם המחירים

שף פרטי של בשר מעניק את שירותיו גם עד לבית הלקוח במחירים מצוינים והוגנים לכל כיס. בחירת שף פרטי עד הבית יאפשר לכם להתפנק על מנות הקייטרינג האיכותיות ביותר, אוכל כשר וטרי, ויחס אישי. שף פרטי משתמש אך ורק בחומרים איכותיים, חומרי גלם שהוכיחו את עצמם, וחומרים טריים הישר מהמדף. אצלנו, בשף הבשר, תקבלו מנות עסיסיות של בשר, נתחים מלאים ובנדבה רבה, ורטבים שיקלעו לטעמכם. רגע לפני שאתם בוחרים בשף הבשר הבא שלכם, כדאי לדעת מהו טווח המחירים בישראל. לפניכם טבלה המסכמת את המחירים לפי סועדים: כל הארוחות כשרות

לפי סועדים

מחיר משוער

ארוחת שף בבית עד 2 סועדים – ארוחה רומנטית לזוג

החל מ-1,600 ₪ 

ארוחת שף עד הבית עד 5 סועדים

החל מ- 250 ₪ לאדם
ארוחת שף פרטית בביתכם עד 10 סועדים

החל מ- 250 ₪ לאדם

ארוחת שף פרטית עד 15 סועדים

החל מ- 200 ₪ לאדם

ארוחת שף ביתית עד 20 סועדים (גם לאירועים עסקיים)

החל מ- 200 ₪ לאדם


*המחירים עשויים להשתנות בעתיד וזאת בהתאם לשיקול צוות האתר ובעליו.

מהיום מזמינים שף עד הבית במחירים שפויים הנוחים לכל כיס. בשף הבשר, תוכלו להזמין ארוחות שף גורמה במחירים מצוינים, לכל מטרה או חגיגה, ועד לביתכם. בנוסף, תינתן אופציה לארוחות של כמה שפים במקביל. כמו כן, אתר שף בשר מעניק לכם ארוחות שף גם לאירועים עסקיים במחירים מפתיעים במיוחד.

בשר כשר – שף כשר עד לביתכם

במדינת ישראל החשיבות לאוכל בשרי כשר היא לגיטימית, מובנית, ואפילו מומלצת. הרבה מאוד אנשים דתיים, חרדים, או כאלה ששומרים את מסורות הדת היהודית, ולכן הדרישה לאוכל כשר היא מאסט. בשף הבשר הבינו זאת מזמן, ואנחנו מספקים את כלל הארוחות עם כשרות יהודית מסוג בד"ץ אשר מעניקה ללקוחות מקום בטוח שבו האוכל יהיה יהודי וכשר ב- 100%. בשף הבשר אוהבים תמיד להמציא מתכונים חדשים, למתוח את הגבולות למקסימום, ולהמציא ארוחות חגיגיות, טעימות, ועם הרבה מאוד בשר. יש האומרים, כאשר השבת נכנסת, ארוחה עם בשר היא מבורכת ואפילו כמעט חובה.

אתר "שף הבשר" הוקם במטרה להכין ארוחות בשר מרשימות ועסיסיות במחירים שפויים ונוחים לכל כיס. יש לנו את הניסיון הרב, את הכלים לשדרוג הארוחות, ואת הידיים הטובות ביותר. אצלנו תקבלו אוכל טרי וחם, כשרות של בד"ץ, וכל זה… בפריסה ארצית. לפרטים נוספים, לקבלת הצעת מחיר, התקשרו עכשיו.

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות