שף בשרים עד הבית בצפון

נגן וידאו

באפשרותכם שתי בחירות – הבחירה הראשונה, קייטרינג בשרי. הבחירה השנייה, שף פרטי עד הבית הפרטי. קייטרינג מספק לכם אוכל מוכן, מנות טעימות ומרעננות של בשר טרי וכשר. לעומת זאת, שף פרטי יספק לכם מנות גורמה טעימות, תוספות מרעננות, וכמובן אוכל מוכן ונתחי בשר מפנקים. ההתלבטות בוודאי נמצאת בתקציב, אם יש לכם תקציב מוגבל כדאי לבחור בקייטרינג בשרי. לעומת זאת, אם אתם רוצים להתפנק, עם תקציב של 1,000 ומעלה, הבחירה הטובה ביותר היא שף פרטי עד הבית.

הזמנת ארוחת שף בשרים בצפון – מה העסקה כוללת

מלול שף הבשר מספק את שירותיו בפריסה ארצית וגם במחוז הצפון, בחלקיו ומישוריו – ישובים, ערים, ועוד. מחוז הצפון היא אחת מ- 6 הבירות הגדולות בישראל, ומונה כ- 16 ערים בתוכה. בירת המחוז של הצפון היא נוף הגליל ונחשבת כאחת הערים המוצלחות בישראל. כעת, מה בעצם העסקה כוללת? הנה כמה דברים:

  1. ייעוץ אישי – בשלב הראשוני, אתם זכאים להתייעצות עם השף הפרטי לגבי האוכל. אתם יכולים לפרט את דרישותיכם, על סוג האירוע והאורחים, והשף הפרטי ייתן לכם את הפתרון הטוב ביותר. לא יודעים באיזה תפריט לבחור? התייעצו עכשיו עם מלול שף הבשר.
  2. תפריט מגוון ועשיר של בשר – במלול שף הבשר תקבלו תפריט מגוון ועשיר של בשר על האש, סלטים לפי בחירה, תוספות חמות וקרות, קינוחים מגוונים וטעימים, ואפילו שתייה קרה או מוגזת. מעוניינים בבשר ספציפי ומועדף? דברו איתנו, כל סוגי הבשרים והנתחים במקום אחד.
  3. הגעה עד לבית הלקוח – ללא צל של ספק, הזמנת שף בשרים בצפון מלווה עם הגעה לבית הלקוח. לחלופין, ניתן להזמין שף בשר עד למקום האירוע או המסיבה. מכאן, שף הבשר יטפל בהכל – החל מעשיית האוכל ועד לתכנון הקפדני של השולחן והמלצרים. ברוב המקרים, שף בשרים מגיע עם הציוד הנדרש והכלים הייחודיים.
  4. שירותי מלצרות עד השולחן – ישנם מקרים שבהם השף מגיע לבד או עם עוזרו הנאמן. במקרים שמדובר באירוח של יותר מ- 10 סועדים, במידת הצורך, השף יגיע עם צוות מלצרים אישי. ייתכן שצוות מלצרים נוסף יהיה כרוך בתשלום שווה והוגן. להרגיש כמו מלכים, להתענג על כל טעימה, זה הדבר המפנק ביותר. אצל מלול שף הבשר, שירותי שף פרטי עד הבית ומלצרות אישית מגיעים כבר בתוך העסקה, אין לכם מה לדאוג.

מלול שף הבשר מייצר ארוחות ומנות גורמה עשירות, נינוח קל וממכר באוויר, ועם פינוקים מסביב לשולחן. המחירים עבור הזמנת שף בשרים בצפון מתחילים החל מ- 200 ₪ עבור מנת סועד בודדת. לסיכום כולל של הערב, הארוחה תעלה לכם כ- 1,000 ₪ עד 4 סועדים בהערכה גסה. למחירים נוספים ניתן ליצור איתנו קשר.

לאן אנחנו מגיעים בצפון – מלול שף הבשר

מלול שף הבשר מתמחים בהכנה ובישול בשרים על האש, תבשילים חמים וטעימים, וארוחות גורמה נפלאות. מבחינתנו, הלקוח תמיד צודק, השירות ברמה הגבוהה, והזמינות ברוב שעות היממה. מלול שף הבשר מגיעים לכל חלקי הארץ, ביניהם מחוץ הצפון. בין הערים הנפוצות והנתמכות – חיפה, כרמיאל, צפת, נהריה, נצרת, עכו, טבריה, יוקנעם, ראש פינה, שלומי, וערים נוספות. בקיצור, אנחנו מגיעים מחיפה ומעלה. השירות ניתן לכמעט כל הערים בצפון, שירות VIP עד לבית הלקוח במחירים המפתיעים והטובים ביותר בארץ.

למה דווקא מלול שף הבשר – הנה כמה סיבות מוצדקות לבחור בנו

מלול שף הבשר הוקמה במטרה לספק שירותי שף עד לבית הלקוח, עם מנות מצוינות, ותודעת שירות גבוהה. אנחנו זמינות ברוב שעות היממה, מספקים את האוכל הכי טעים בעולם, ותמיד מקדישים מאמצים לשיפור השירות, המנות האישיות, וכמובן התפריט המוצע. אז למה לבחור דווקא במלול שף הבשר? הנה כמה סיבות מוצדקות לבחור דווקא בנו:

  1. ניסיון של 20 שנה – מלול שף הבשר מתמחים בהכנת בשרים משובחים על האש, מכירים את כל סוגי הצליות והטכניקות, ותמיד מספקים את השירות הטוב ביותר ללקוח. מלול שף הבשר מגיעים לשטח עם ניסיון של יותר מ- 20 שנה בכל סוגי המטבחים – המטבח הארגנטינאי, המרוקאי, היפני, המטבח המזרחי, ומטבחים מגוונים נוספים.
  2. מחירים הוגנים – מלול שף הבשר מספק את המחירים הכי הוגנים ונוחים לטובת הלקוחות. המחירים שאתם רואים בדף המחירון באתר זה מה שתקבלו, לא פחות ולא יותר, ללא אותיות קטנות. המחירים כוללים מע"מ ויכולים להשתנות מעט בהתאם לדרישות הלקוח, בהתאם לחומרי הגלם, ובעקבות התאמות דרסטיות בעת ההזמנה. מלול שף הבשר יספק לכם את המחירים הטובים ביותר בארץ, יחד עם שירות אישי לכל אחד ואחת מכם.
  3. הבשר הכי איכותי וטרי – הבשרים של מלול שף הבשר מגיעים ישירות מהקצביה, הבשר הטוב ביותר, הכי איכותי וטרי, וכמובן בהתאם לכשרות היהודית. הכשרות שלנו היא מהדרין, הטובה ביותר, ומספקת ללקוחות ביטחון בעת ההזמנה. מלול שף הבשר מחזיקים בתעודת כשרות בתוקף, כל הבשר נבדק ע"י משגיח מוסמך ומפוקח 24/7. מעוניינים בבשר איכותי וטרי? הגעתם למקום הנכון.
  4. ביקורות והמלצות – במהלך השנים, מלול שף הבשר צבר אלפי לקוחות, ביקורות וחוות דעת חיוביות, והרבה פידבקים ומכתבי תודה אישיים. כל שף שמכבד את עצמו יציג את הביקורות לרווחה, לציבור הרחב, ויתגאה בהם ככל האפשר. ללא ספק, בחירת שף פרטי בצורה חכמה מתלווה עם ביקורות וחוות דעת מוכחות.
  5. תוצאות עם טעם מנצח – מלול שף הבשר מביא עימו תיק עבודות מכובד, תוצאות בשטח, וכמובן מנות טעימות עם טעם מנצח. אנחנו מבטיחים לכם, את המנות שלנו לא טעמתם מעולם. נתחי הבשר האיכותיים שלנו מעורבבים היטב עם תבלינים מתאימים שמשדרגים את המנות מכל בחינה. יחד אם הבשר תקבלו תוספות חמות ונהדרות, סלטים לבחירה, וכמובן שתייה וקינוחים.

 

אלה הם 5 הסיבות המוצדקות למה כדאי לבחור דווקא בנו, במלול שף הבשר. שימו לב: השירותים של מלול שף הבשר ניתנים ומסופקים עד הבית בכל רחבי הארץ, בפריסה ארצית. אם זאת, כדאי לדבר איתנו לפני, ישנם מקומות שבהם לא ניתן להגיע או כאלה שנחשבים לא משתלמים ורחוקים. לנו יש את התוצאות בשטח, את הביקורות וחוות הדעת, את הבשר האיכותי ביותר, וכמובן יחד עם שירות מנצח ומחירים הוגנים.

רוצים לשמוע עוד? לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר הוגנת חייגו עוד היום – 050-808-7383

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות