שף בשרים ליום הולדת

נגן וידאו

שף בשר פרטי במיוחד ליום הולדת שלכם

מחפשים הזמנת ארוחה ליום הולדת? ארוחת יום הולדת בבית לא חייב להיות משעממת, הזמנת שף בשרים ליום הולדת תאפשר לכם להנות מאירוע גם בלי ללכת למסעדה יוקרתית
שף בשר יגיע לאירוע וידאג שכולם יצאו שבעים ומרוצים מבשר איכותי עם גרילמן שמבין את חשיבות הבשר.

הזמנת ארוחת בשרים ליום הולדת בבית
שף פרטי עד הבית שלכם! (כשר)
מתאים גם עבור אירועי חברה או אירועים פרטיים
שף פרטי עם בשרים מרמת הגולן ברמה הגבוהה ביותר

עובדים בכל רחבי הארץ!
לחצו לצפייה בתפריט

מחירים משתלמים החל מ-199 ש"ח לאדם
הבשרים האיכותיים ביותר בארץ
כשרות ואיכות מובטחים

להזמנות חייגו כעת:
050-808-7383

הזמנת שף בשר ליום הולדת

יום ההולדת מתקרב וכדאי להיערך לקראתו בצורה הנכונה ביותר, ללא הפתעות, וללא סיבוכים מסוימים. בעת התכנון, יש לדאוג למקום שבו יתקיים יום ההולדת, ליצור קשר עם ספקים שונים לימי ההולדת, וכמובן לדאוג לאוכל איכותי ומשובח – שף פרטי או אפילו חברת קייטרינג קטנה. אם אתם רוצים לחדש קצת, לשנות אווירה, ולצאת מהמקום המוכר והנוח, שף פרטי במקום חברת קייטרינג תהיה הבחירה הנכונה ביותר. במאמר זה, נפרט כיצד בוחרים שף פרטי ליום ההולדת, קצת על ארוחת הבשרים והתפריט, וכמה זה בדיוק עולה.

 

איך בוחרים שף פרטי ליום הולדת

שף פרטי ליום ההולדת הוא אדם שמנהל את מטבח בצורה מקצועית, וכמובן אחראי על האוכל והמתכונים. ברוב המקרים, השף הפרטי אחראי על צוות המטבח, אחראי על פיקוח ובדיקת הבישולים, וכמובן אחראי על כל מה שקשור למטבח – החל ממנות גורמה, יצירת מתכונים חדשים, הקולינריה במטבח, ועוד הרבה. במסעדות ומלונות הבוסים אחראיים על העסקת השף ותפקודו בניהול כלל הבישולים של המסעדה או המלון. לפני הזמנת שף פרטי ליום הולדת כדאי להבין כיצד לבחור אותו, לפניכם 5 פרמטרים משפיעים:

  1. שנות ניסיון – בישול והכנת בשרים בצורה מקצועית דורשת ניסיון של שנים רבות, התמקצעות במגוון רחב של מטבחים, התמחות בקולינריות מגוונות, וכמובן לימוד תורת הבישול. בעקבות זאת, בעת הבדיקה, כדאי ומומלץ לבדוק כמה שנות ניסיון יש לשף הפרטי, היכן השף קיבל את הניסיון, היכן הוא התמחה ואיפה, המלצות ממקומות קודמים, ודברים נוספים הקשורים לשנות הוותק.
  2. המלצות וחוות דעת – המלצות וחוות דעת הופכות את הבחירה לקלה וטובה יותר. ללא ספק, המלצות וחוות הדעת החיוביות מעידים על שף פרטי מוצלח, מקצועי, והגון. בדיקת הביקורות האינטרנטיות יספקו תמונת מצב משוערת אודות עבודתו במטבח, איכות השף, והגינות במחיר. מומלץ לבדוק את המלצותיו וחוות הדעת ביותר ממקום אחד – גם ברשתות החברתיות. שימו לב: אם חוות הדעת החיוביות עומדות על כ- 100% כנראה שמשהו כאן חשוד. בדקו האם קיימת מגמה מסוימת בין הביקורות החיוביות לביקורות השליליות. למעשה, כל עסק בישראל מגיע עם ביקורות חיוביות, ומעט ביקורות שליליות, זה המצב. בנוסף, וודאו שהביקורות אמיתיות ולא פיקטיביות.
  3. האווירה עם השף – כותרת די מבלבלת, היא מדברת על ה- "וייב" או הרוח שאנחנו עשויים לקבל מהשף. בצורה הגיונית ונכונה, לא כל שף מתאים לרוח המסיבה או יום ההולדת, וכדאי לבדוק האם הוא באמת מתאים לוייב הנכון של האירוע. ניתן לזהות את הוייב של השף לפי תחושות, התנהגות, התחברות לאותו האדם, רגשות, וכמובן כימייה ביניכם לבין נותן השירות – השף הפרטי. זה באמת חשוב, זה עובדתי, והנתון יכול להשפיע על כל האווירה, לכן בחרו בשף שמתאים לכם.
  4. תפריטים מגוונים ושונים – כמעט בכל אירוע ישנם אורחים שאוהבים טעמים אחרים, תפריטים שונים, וברוב המקרים לכל אחד יש עולם טעמים אחר. לכן, בדקו מהם התפריטים שמציע השף הפרטי, כמה הם מגוונים, והאם השף יהיה מוכן לשלב מספר מנות מתפריטים שונים. בסופו של דברים, לכל אורח יש טעם ייחודי משלו, דברים שהוא אוהב יותר ואוהב פחות, ולכן זה ידרוש מאיתנו לבצע התאמות, לחשוב על כל האורחים בנפרד או בקבוצות שונות. בחרו בשף פרטי שמספק את הפתרון הטוב ביותר לתופעה, ללא ספק מדובר במשהו די קריטי במיוחד אם מדובר באירוע של מעל 50 איש.
  5. שירות ויחס אישי – חשוב לבחור בשף פרטי ליום הולדת עם שירות ויחס אישי לכל אחד ואחת. במדינת ישראל, גם אם זה כואב, רמת השירות די נמוכה, לא מספקת בעליל, ולעיתים גרועה. ניתן לבדוק את רמת השירות כבר בשיחת הטלפון הראשונה, כמה הוא פדן לגבי פרטים קטנים, מה אומרים הלקוחות הקודמים, וכמה שיבוחים ומכתבי תודה השף מקבל. השף הפרטי והצוות המקצועי חייבים לספק שירות אישי, יחסי אנוש ברמה הגבוהה ביותר, ומנות איכותיות שיספקו את הלקוח! בסופו של דבר, הלקוח תמיד צודק.

בוחרים באיכות, בטריות ובמחיר – אצלנו הכל במקום אחד

בחירת שף פרטי ליום הולדת בצורה אקראית ללא בדיקה או מחקר מקיף תהיה ללא ספק כישלון אמיתי. בדקו אודותיו של השף, אודות ההיסטוריה ושנות הניסיון במטבח, וכמובן אודות התפריט והשירות האישי. ללא ספק, בחירת שף פרטי באמצעות 5 הפרמטרים שציינו יהפכו להצלחה, יתרמו בבחירת השף המוצלח, ויספקו לכם תמונה רחבה יותר אודותיו. אל תהיו שאננים, תעמדו על שלכם, בחנו תמיד את הצד השני, וודאו שמדובר בשף פרטי שיודע את עבודתו בצורה המקצועית והטובה ביותר.

 

ארוחת בשרים ליום הולדת – מה בתפריט

שף פרטי מספק תפריטים שמתאימים גם לילדים קטנים וגם למבוגרים כאחד, וכמובן מותאמים לימי ההולדת. ברוב המקרים, הכשרות של מרבית מהשפים היא כשרון מהדרין, כשרות בד"ץ תהיה כשרות מאוד נדירה ויקרה אף יותר. לא כולם תומכים בכשרות בד"ץ וזאת במטרה לספק ללקוח את המחיר הטוב ביותר. כשרות בד"ץ יקרה ויכול לעלות אלפי שקלים עבור אירועי ימי הולדת. אז לאחר שסיכמנו את הנושא הזה, כעת, מה נמצא בדיוק בתפריט? מלול שף הבשר, בפעם הראשונה, מספרים מה נמצא בתוך התפריט.

  • 🥩 ארוחות בשרים – מרבית מהבשרים מגיעים מקצביה כשרה וטרייה, הבשרים נעשים על האש לפי מידת העשייה הרצויה של האורחים. בין הבשרים בתפריט תוכלו למצוא: המבורגר 100% בקר או טלה, סטייק פרגית, קבב בקר או טלה עם מתכונים מיוחדים, נקניקיות ארגנטינאיות חריפות, אסאדו מנתחי אנטריקוט, בשר מעושן, סטייקים לפי בחירה, ובשרים נוספים. מנות הבשרים יהיו מורכבות בין 500-1000 גרם לסועד, מרבית מהבשרים הובאו מנתח קצבים איכותי ומשובח.
  • 🥣 תוספות בצלחת – הבשר לבדו יהיה יבש, ולכן תוספות חמות בצלחת יהיו הבחירה המובילה ביותר. מרבית מהתוספות יתחממו תמיד תוך כדאי ההגשה, ויהיו שבעי רצון לאורחים. בין התוספות החמות תוכלו למצוא: אורז בסמטי או יסמין ביתי, תפו"א על האש, פירה רך וטעים, תבשיל ירקות, פתיתים ברוטב, ותוספות נוספות. ניתן לבקש מהשף הפרטי להוסיף תוספות בהתאמה אישית, ייתכן שתוספות מתפריטים אחרים יהיו כרוכים בתשלום נוסף.
  • 🍩 קינוחים ופינוקים – קינוחים ופינוקים יהיו דרך נפלאה לסגור את הארוחה בצורה הטובה והמפנקת ביותר. בין הקינוחים והפינוקים השונים תוכלו למצוא: עוגות ועוגיות אישיות, מיקס פירות אישי, מנות שוקולד אישיות, מקשי קינוחים ומתוקים, גלידות אישיות, כדורי שוקולד, ועוד. יחד אם זאת, תוכלו להוסיף קינוחים נוספים מהתפריט, קינוחים שהשף הפרטי יצר בעצמו. ייתכן שקינוחים כאלה ואחרים יהיו בתוספת תשלום צנועה.
  • 🥗 סלטים אישיים – יחד אם התוספות והבשר האיכותי, מרבית מהשפים מוסיפים גם סלטים אישיים וקרים. הסלטים מכניסים לכל העניין טעמים עשירים, וצבעם תורם לצלחת. בין הסלטים האישיים תוכלו למצוא: סלט חומוס טחינה ופפריקה, סלט ירקות קצוץ או סלט עלים ירוק, סלט כרוב לבן קצוץ, סלט חלומי, סלט טאבולה, סלט תפוח אדומה במיונז, סלט המורכב מעגבניות שרי ובצל, סלט חצילים, סלט ביצים עם בצל, ועוד. קינוחים אלה הולכים עם מרבית מהתבשילים, מהתוספות, ומהבשרים שהצגנו קודם לכן.
  • 🥛 שתייה קרה ומוגזת – בתפריט הזמנת השף הפרטי תמצאו שתייה קלה ושתייה מוגזת. בתפריט השתייה הקלה תמצאו – מים קרים, לימונדה סחוטה, תפוזים קר וסחוט עם קרח, ועוד. ומהצד השני, בתפריט השתייה המוגזמת תמצאו את כל הדברים המוכרים והאהובים: קוקה קולה רגילה או זירו, ספרייט או ספרייט זירו, פנטה, סודה, ועוד. ניתן להוסיף לתפריט השתייה, שתייה מוגזת בשילוב אלכוהול – בלו, וכדומה. ללא ספק, שתייה קרה בשילוב בשר משובח תהיה הבחירה המפנקת והמושלמת ביותר.

התפריט יכול להשתנות בהתאם לדרישות שלכם

שימו לב: מדובר בתפריט מגוון שיכול להשתנות בהתאם לדרישות הלקוח, וכמובן בהתאם לשף הפרטי. מלבד זאת, ייתכנו שינויים ברמות התפריטים, במגוון הרחב, וזאת בעקבות התקציב המשוער של הלקוח. ברוב המקרים, זה התפריט הממוצע והמגוון שתקבלו אצל מרבית השפים הפרטיים, וכן גם אצלנו, מלול שף פרטי. כדאי ומומלץ לגיוון בין שני סוגי תפריטים – חלבי ובשרי. כמו כן, תוכלו לשלב בין תפריט בשרי לבין טבעוני. חשבו על כולם, על המשפחה, החברים הטובים, והאורחים שמגיעים לאירוע, כל אחד אוהב משהו אחר. התייעצו עם שפים פרטיים לגבי תכנון והתאמת התפריט הטוב ביותר לרוח האירוע והאנשים.

מחיר שף פרטי ליום הולדת – טבלה מעודכנת לשנת 2021

המחירים עבור הזמנת שף פרטי ליום הולדת מתחלקים לשני חלקים – מחיר לסועד, ומחיר לארוחה. המחירים לסועד משתנים ומתחילים החל מ- 200 ₪ ויכולים להסתיים גם ב- 600 ₪ עבור מנת שף גורמה. לעומת זאת, המחירים עבור ארוחה לזוג או לשני חברים יתחילו ב- 600 ₪ ויסתיימו ב- 1800 ₪ לכל היותר. לפניכם טבלה קצת יותר ממוקדת שמציגה את המחירים הכמעט מדויקים עבור הזמנת שף פרטי ליום הולדת, הנה הרשימה:

סוג הארוחהמחיר משוער
מחיר עבור הזמנת שף פרטי ליום הולדתהחל מ- 200 ₪ למנה
מחיר עבור שף פרטי ליום הולדת בדרוםהחל מ- 220 ₪ למנה
מחיר עבור שף פרטי ליום הולדת בצפוןהחל מ- 200 ₪ למנה
הזמנת מנות שף פרטי ליום הולדת לזוגהחל מ- 1,600 ₪ למנה
העלויות להזמנת שף פרטי עד הבית ליום הולדתהחל מ- 180 ₪ למנה
המחיר הכללי של שף פרטי למסיבת יום הולדתהחל מ- 200 ₪ למנה
המחיר הכולל של שף פרטי עד 5 סועדים ליום הולדתהחל מ- 1700 ₪ 


*ייתכנו שינויים במחירים והעלויות בעתיד, המחירים כוללים מע"מ ובהתאם לתקנון השירות של השפים.

המחיר עבור מנה ממוצעת של שף פרטי נעה בין 150-350 ₪ והיא נעשית בצורה פרטנית בבית הלקוח. ככל שכמות המנות עולה, ייתכנו שינויים בעלות הממוצעת עבור מנה בודדת, וזאת בגלל כמות העבודה המסיבית. אם מדובר באירוע של יותר מ- 20 סועדים, המחירים יותאמו ללקוח בעקבות דרישה מהשף לכוח עבודה נוסף, כמויות של אוכל גדולות יותר, ושתייה רבה. ללא ספק, שף פרטי ליום הולדת יהיה הבחירה הטובה ביותר.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית ומשתלמת לכל כיס התקשרו עכשיו – 050-808-7383

שאלות תשובות

icon

המחיר משתנה בין סוגי הבשרים השונים, המחירים בדר"כ מתחילים החל מ-200 ש"ח לסועד ויכולים להגיע גם ל-300 ש"ח לסועד.

icon

מנות ראשונות, מנות ביניים, מנות עיקריות: הרבה סלטים, והרבה מאוד בשר!

icon

כן! כל סוגי הבשרים שלנו כשרים ומגיעים היישר מרמת הגולן.

icon

כן! אנחנו עובדים מצפון ועד דרום ומגיעים לכל רחבי הארץ.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות