קייטרינג בשרי בתל אביב

נגן וידאו

הזמנת קייטרינג עם שף בשרים בת"א והסביבה

מחפשים קייטרינג כשר ובשרי בתל אביב? הגעתם למקום הנכון! הכירו את מלול שף הבשר. הצוות במלול שף הבשר יעניקו לכם ארוחות גורמה מפוארות, בשרים משובחים על האש, ושירות מהלב. וזה לא הכל, במלול שף הבשר תקבלו מחירים אטרקטיביים, אוכל קולינרי משובח, וטעמים חדשים. מלול שף הבשר מבטיחים חוויה קסומה וחד פעמית, שילוב של ריחות וטעמים שעוד לא פגשתם. הזמינו את השירות עוד היום, תנו לנו צ'אנס, לפרטים נוספים חייגו עכשיו – 050-808-7383

שף בשרים לארוחה מדהימה
ארוחה כשרה
אוכל מומלץ באזור המרכז ות"א
להזמנות חייגו כעת:

050-808-7383

קייטרינג לאירועים בתל אביב

 

הזמנת שף בשרים לאירועים בתל אביב – למה כדאי?

העיר תל אביב נוסדה בשנת 1909, הוכרזה כעיר בשנת 1934, ומונה כיום (2022) כ־468,000 תושבים. במאה ה־21, תל אביב נחשבת כעיר המדוברת ביותר בישראל, עם גידול משמעותי באוכלוסייה. בנוסף, תל אביב גם נחשבת כעיר עם צפיפות האוכלוסייה הגדולה בישראל, עומדת על כ־9,000 תושבים לקילומטר בודד בלבד. תל אביב נחשבת גם כעיר השנייה בגודלה בישראל, ללא ספק.

אז למה כדאי להזמין שף פרטי לאירועים בתל אביב? הנה כמה סיבות מצוינות: הראשונה, חוויה בלתי נשכחת. השנייה, אוכל משובח והזדמנות לטעימה של פעם בחיים. השלישית, חוויה קולינרית משותפת ועוצמתית. באמת שלא חסרים סיבות להזמנת שף פרטי לאירועים בתל אביב, אם באמת תחקרו זאת, תגלו סיבות נוספות ומשמעותיות הרבה יותר. האוכל, החוויה, הריח, זה שווה את זה.

מהם המחירים המשוערים עבור שף בשרים פרטי בתל אביב יפו?

ישנם שני מחירונים נפוצים בישראל, המחירון של השף, והמחירון הארצי והרשמי של דפי זהב. ברוב המקרים, כלל הצרכנים מסתכלים על המחירונים של דפי זהב, מחירון מדויק המיועד לצרכן הממוצע. יש כמה מדדים אשר מרכיבים את הצעת המחיר – איכות האוכל, שם השף והניסיון, וכמות הסועדים. המחירים לצרכן מתומחרים לפי מנה, לפי סועד. המחירים מתחילים החל מ־150₪ למנה סטנדרטית. אם אתם מעוניינים לקבל מנה משובחת ואיכותית, ייתכן שתצטרכו להשקיע החל מ־250₪ לסועד.

לפניכם טבלה מעודכנת לשנת 2022 עבור שירותיו של שף בשרים פרטי בתל אביב:

סוג השירות המבוקש מחיר משוער
הזמנת שף בשרים לאירוע בת"א – בקבוצות של יותר מ-15 אנשים החל מ-200 ש"ח לאדם
הזמנת שולחן שוק בתל אביב החל מ-1000 ש"ח
שף בשרים לאירוע מסיבת רווקים/רווקות בתל אביב – ל-15 אנשים החל מ-3000 ש"ח
קייטרינג לבר מצווה בתל אביב ל-50 אנשים החל מ-9000 ש"ח
קייטרינג בשרי ליום הולדת בת"א החל מ-200 ש"ח לאדם

 

שף בשרים בתל אביב לאירועים קטנים – מה זה כולל?

אירועים קטנים הינם אירועים המכילים כמות מצומצמת של אורחים, בין 50-100 משתתפים בגדול. לשם כך תצטרכו למדוד ולחשב את המנות בצורה שווה ומחולקת, ייעוץ עם שף פרטי תהיה חובה. שף בשרים מומלץ הינו שף המסוגל לעמוד בלחצים, לספק מנות משובחות, ולתת חוויה מושלמת. העסקה כוללת את בחירת התפריט שהזמנתם מראש, לדוגמא: מגוון בשרים, סלטים, ואוכל חם. במקרים מסוימים, העסקה כוללת גם הגשה עד השולחן, מנה מיוחדת מהשף, ופינוקים מיוחדים.

העסקה חייבת לכלול התנהלות טובה של המלצרים והשף, שירות אישי מהלב, וחוויה שונה לגמרי. כדאי ומומלץ לבחור בתפריט הבשרים המועדף והמומלץ ביותר, הכוונה מצד השף תהיה מבורכת. למען הסר הספק, השירות כולל גם הגעה של השף והמלצרים למקום היעד, ויצירתיות במנה. המנה חייבת להיות טעימה, אם זאת, המנה גם חייבת לתת חשק עז, עיצוב המנה הינה חשובה מאוד.

יש לכם אירוע מיוחד וחגיגי? יום נישואין או יום הולדת חשוב? התקשרו עכשיו – 050-808-738

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות