שף בשרים למסיבת רווקים

נגן וידאו

במטרה להוציא את מסיבת הרווקים הטובה ביותר, אם כל האמת, אם היד על הלב, פשוט תצטרכו להשקיע. בחרו את המיקום הטוב ביותר, את הארוחות המשובחות ביותר, ואת האטרקציות המקוריות ביותר למסיבה. מקוריות וייחודיות אלה הם מילות המפתח של מסיבת הרווקים שאתם הולכים לתכנן, בחרו חכם, תכננו חכם. ללא ספק, שף בשרים למסיבת רווקים או מסיבת רווקות יכולה להיות אטרקציה מעניינת, רעיון מקורי וייחודי למסיבת הרווקים. במאמר זה, מלול שף הבשר מספרים מהו התפריט, כמה זה יעלה לכם, ולמה דווקא לבחור בשף בשר פרטי.

אירוע בשרים חד פעמי!
שף על האש במיוחד לאירועי מסיבת רווקים
תנו לנו לעמוד על המנגל בשבילכם ולהכין לכם את הבשר הטעים ביותר!

מחירים מיוחדים לקבוצות גדולות (מעל 15 אנשים)
050-808-7383

שף בשר למסיבת רווקים

הזמנת שף פרטי למסיבת רווקים – חגיגה של בשרים

הזמנת שף פרטי למסיבת רווקים כלולה באוכל משובח וגורמה, חגיגה של בשרים אמיתית, ושדרוג המסיבה. רוצים לצאת קצת מהמקום "המוכר", הזמנת שף פרטי תהיה בחירה מצוינת, מקורית, וכזאת שכל החברים יאהבו. בהזמנת שף פרטי של בשר אתם מקבלים כשרות מתאימה, חומרי גלם טריים וטובים, והמון אהבה. אוהבים בשר? סגירת מסיבת רווקים יכולה להיות מושלמת הרבה יותר עם שף פרטי.

בעת הבחירה, חשוב לקחת משתנים חשובים: מקום היעד של המסיבה, סגנון ובחירת התפריט הייעודי, המשתתפים והטעם האישי, תקציב מקסימלי להשקעה, וכמובן משתנים כאלה ואחרים שנלקחים בחשבון. בחרו בשף פרטי שאוהב את עבודתו, בחרו ע"פ לקוחות ממליצים, ע"פ רלוונטיות השף והתמחותו במטבח. ללא ספק, חגיגה של בשרים אמיתית מחכה לכם, צוות מקצועי ומיומן עומד לרשותכם – השף ועוזריו.

השף לירן באירוע בשרים
השף לירן באירוע בשרים

סוגי בשרים לבחירה – מה יש בתפריט?

חשוב וכדאי להרחיב – כלל התפריטים של tuka meat show מובאים בצורה מגוונת יחד עם הכשרה מתאימה. לרוב, ההכשרה היא מסוג מהדרין או בד"ץ. כלל התפריטים מגוונים בבשר עשיר, משובח, ויוקרתי מכל בחינה. tuka meat show מאפשרים לכם לבחור שלושה תפריטים שונים – תפריט סילבר, תפריט פלטינום, ותפריט גולד. 

בתפריט סילבר ישנם 3 סוגים עיקריים של בשרים – אנטריקוט פרימיום, דנבר וסינטה. בתפריט גולד ישנם 6 סוגים עיקריים של בשרים – אנטריקוט פרימיום, דנבר, סינטה, חזה אווז, פילה בקר וטומהוק. ומהצד השלישי והאחרון, בתפריט פלטינום ישנם 9 סוגים עיקריים של בשרים –  אנטריקוט פרימיום, דנבר, סינטה, חזה אווז, פילה בקר, טומהוק, כבד אווז, פיקניה ואסאדו מעושן. המחירים של כלל התפריטים הניתנים להזמנה נעים בין 200-300 ₪ עבור מנה בודדת לסועד. כדאי לציין: מנות השף הייחודיות של tuka meat show כבר כלולות בתפריט והורכבו במיוחד עבורכם,

בשר על המנגל
בשר על המנגל באירוע בשרים במסיבת רווקים

למה דווקא tuka meat show?

ניסיון רב בניהול אירועים ברמת הארוחות והגורמה, עם יותר מ־20 שנות ניסיון. אנחנו תמיד דואגים לכם, תמיד מפנקים, ומספקים את המחירים האטרקטיביים והמשתלמים ביותר. אז למה לבחור דווקא בtuka meat show? מהם הסיבות והיתרונות שלנו? הנה כמה יתרונות שכדאי להכיר: 

הראשונה, עובדים בפריסה ארצית – פריסה בכל הארץ. השנייה, בשר טרי עם כשרות מתאימה לסועדים. השלישית, ניסיון של 20 שנה בניהול מטבחי בשר ישראלים ובינלאומיים. הרביעית, הצעות מחיר בחינם. החמישית, השירות מתאים כמעט לכל סוגי האירועים – קטנים, בינוניים, וגדולים כאחד. קיימים יתרונות נוספים, ניתן לבקר בתפריט האודות לקבלת מידע נוסף, סיבות לבחירה, ויתרונות נוספים. השירות מפנק, הלקוחות ממליצים, הבשר הכי טעים שיש, והמחירים אטרקטיביים מכל בחינה.

tuka meat show מתמחים גם בשירותי גרילמן, קייטרינג בשרי לאירועים, מגליסט על האש, ועוד הרבה. לפרטים נוספים, לקבלת הצעת מחיר בחינם, או ייעוץ לפני הזמנה, התקשרו עוד היום – 050-808-7383.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות