אירועי בשר פרטיים

נגן וידאו

חוגגים אירוע בשרים עם ערב בשרים משובח

מאז ומתמיד, בני האדם, אוהבים בשר! זה פשוט טעים. הידעתם? כ־80% מהאוכלוסייה אוהבת בשר. נתון זה, הופך את תחום המסעדנות והשפים הפרטיים לכדאית הרבה יותר. ההיצע והביקוש גדול. נתון נוסף – בישראל, קיימים מעל ל־2,000 מסעדות אשר מספקות מנות בשריות, מנות גורמה. החל ממסעדות שף, מסעדות מזרחיות, מסעדות רחוב, ושלל מסעדות נוספות. בישראל, הבשר די אהוב.

חגיגה חד פעמית של בשרים ותפריט עשיר
עם שף בשרים מקצועי
להזמנות חייגו כעת
050-808-7383

אירועי בשר פרטיים

מה זה אירוע בשרים – מה זה אומר?

אז מה זה אומר בעצם? אירוע בשרים הינה חגיגה שבה מנות הבשר נמצאות כתפריט הראשי. באירוע בשרים איכותי, תמצאו שלל בשרים איכותיים ויקרים, אנטרקוט, אווז, ואפילו הסאדו. באירועים חברתיים, הבשר יהיה בכל פינה אפשרית, לצד תוספות חמות, סלטים, ושתיה קרה. אירועי בשרים יכולים להיות במסעדה, במתחם עסקי, ואפילו בווילה יוקרתית, אין חוקים. את השירותים הללו מספקים שפים פרטיים המתמחים בבשר, קייטרינג בשרי, ומסעדות גורמה.

השף (לירן) בהכנות באירוע ערב בשרים בבית

למה כדאי להזמין שף בשרים על פני קייטרינג בשרי?

קייטרינג בשרי הינו קייטרינג אשר יספק את המנות באריזת טייק אוויי (Take Away). ברוב המקרים, תקבלו את מנות הבשר בקופסאות חד או רב פעמיות. המנות משובחות ויוצאות דופן. אם זאת, לעומתן, שף בשרים יספק לכם הצגה שלמה. החל מחוויה צמודה לצד השף, שירותי הארחה, והגעה עד לבית הלקוח או המקום. במילים אחרות, לעומת הקייטרינג, שף פרטי יספק את העבודה במקום.

לפניכם סיבות נוספות אשר מבדילות את שף הבשרים הפרטי על פני הקייטרינג הבשרי:

  1. עבודת הכנה במקום – לעומת קייטרינג בשרי, שף בשרים פרטי מגיע עד למקום, מתמקם, ומכין את מנות הבשר ממש בסביבה, לצידכם. כמו כן, אתם רואים מה הוא עושה, וזה, יוצר חוויה בלתי שגרתית. ומהצד השני, קייטרינג בשרי רק מספק את המשלוח של המנות.
  2. חוויה מושלמת וחד פעמית – זוהי החוויה הכי מושלמת בעולם, חוויה חד פעמית ומיוחדת. הזמנת קייטרינג בשרים לא כוללת את כל ההצגה והתפאורה של הזמנת השף הפרטי. בהזמנת שף בשרים פרטי תקבלו חוויה אישית, יחס אישי ופרטני, וחוויה קולינרית. עוד לא יצא לכם לטעום? לחוות? הגיע הזמן בפעם הראשונה להבין על מה כולם מדברים.
  3. מחיר אחיד למנה – ברוב המקרים, המחירים בקייטרינג בשרי מתומחרים לפי תפריט וכמות. המחירים לא אחידים ומשתנים בהתאם למה שתיקחו. לעומת זאת, שף הבשרים מתמחר את המחירים לפי מנת סועד. ברוב המקרים, מנת הסועד כוללת כמות מקסימלית אשר מתאימה לכל סועד, עד קילו. המחירים אחידים למנה ולא משתנים כל כך מהר.

 

אלה הם שלושת ההבדלים והשוני בין שף בשרים פרטי לבין הזמנת קייטרינג בשרי. ללא ספק, שף בשרים עם ידו על העליונה. יתרונותיו גדולים, וכדאיותו ממש משתלמת. ישנם הבדלים נוספים ומשמעותיים, אלה הם שלושת ההבדלים עלי קצה המזלג. שף בשרים איכותי זה הפתרון.

ערב בשרים בבית – מה ההבדל בין קייטרינג לערב של בשרים עם שף?

ההבדל הגדול הוא בחומרי הגלם, אופן ההכנה ואיכות הבשרים והסלטים, אצלנו מכינים הכל טרי במקום, סלטים, בשרים, מנות ראשונות, קינוחים, ככה שאתם מקבלים אוכל טרי ואיכותי, לדוגמא הבשרים שלנו הם מרמת הגולן דבר אשר מבטיח טריות ואיכות, עבור לקוחות רבים קייטרינג על האש היא אופציה מועדפת כיוון שהיא זולה יותר, אך יש לזכור שלרוב מדובר בקייטרינג שהסלטים והבשר הם לא טריים, אצלנו בערב בשרים השף מגיע למקום האירוע ומספק לכם חוויה עוצרת נשימה של ערב קרניבורים מטורף! עם חומרי גלם טריים ולא רק, תזכו לקבל טעימה מקרוב לשף מקצועי שמכין אוכל ברמה הגבוהה ביותר.

באירוע ערב בשרים
באירוע ערב בשרים

הזמנת שף בשרים לאירועי בשר פרטיים

המחירים עבור הזמנת שף בשרים מתומחרים לפי כמות הסועדים, סוג האירוע, והתפריט שנבחר. הנה הסבר

סוג התפריט מחיר משוער
תפריט סילבר – מגוון מנות ראשונות, מנות ביניים, ומגוון מנות בשר משובחות החל מ-220 ש"ח לאדם
תפריט גולד – מגוון מנות ראשונות, מנות ביניים, ומגוון מנות בשר משובחות כמו: פילה בקר, חזה אווז, טומהוק על העצם ועוד.. החל מ-250 ש"ח לאדם
תפריט פלטינום – מגוון מנות ראשונות, מנות ביניים, ומגוון מנות בשר כמו כבד אווז, חזה אווז ועוד.. החל מ-300 ש"ח לאדם

ניתן להיכנס לדף התפריטים שלנו לפרטים נוספים.

ערב בשרים עם TUKA MEAT SHOW?

חברת TUKA MEAT SHOW הינה חברה המתמחה בשירותי שף בשרים, בשרים על האש, שולחנות שוק בשריים, שירותי מנגליסט וגרילמן, קייטרינג בשרי על האש, ושירותים נוספים ואחרים. צוות החברה והנפשות הפועלות מתחייבות לספק טריות יומיומית, חומרי גלם איכותיים, כשרות מתאימה, ותודעת שירות ברמה הכי גבוהה שאתם מכירים. אז למה לבחור דווקא בנו? הנה כמה סיבות:

  • שירות אישי ומקצועי – בישראל, הרבה מאוד לקוחות מאוכזבים. וזה, בגלל תודעת השירות הירודה. אצלנו, זה לא יקרה. בחברת TUKA MEAT SHOW, מעריכים את הכסף שלכם. אצלנו תקבלו שירות אישי ופרטני, סובלנות ואדיבות לאורך כל העבודה, ומקצועיות.
  • ניסיון במטבחים הבשריים – אנחנו, TUKA MEAT SHOW, מתמחים בכל סוגי המטבחים הבשריים. מטבחים על האש, המטבח הארגנטינאי, המטבח ההודי, כל המטבחים. ניסיון זה, מאפשר לנו למדוד את מידת ההצלחה, לצפות כישלונות, ולהפוך מנה למושלמת.
  • מחירים אטרקטיביים ללקוחות – TUKA MEAT SHOW אמינה וישרה לכל אורך הדרך. החל משירות אישי ומנצח, שימוש בכשרות וטריות יומיומית, מחירים אמינים לצרכן, ועוד. אצלנו, תקבלו מחירים אחידים לכל סועד, מחירים אטרקטיביים והנחות באירועים גדולים.

 

לפרטים נוספים, קבלת הצעת מחיר, או בירורים, חייגו עכשיו – 050-808-7383

שאלות תשובות

icon

אנחנו מגיעים עם העמדה שלנו והמנגל לכל רחבי הארץ: לבתים, אולמות אירועים ועוד..

icon

המחירים משתנים בהתאם לתקציב שלכם, אנחנו נוכל להתאים עבור כמעט כל תקציב ערב בשרים משובח ויוצא דופן.

icon

בערב בשרים תקבלו נתחים איכותיים יותר, סלטים טריים וכמובן שף פרטי שמגיע עד הבית.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות