שף פרטי על האש

נגן וידאו

שף פרטי על האש עד הבית

 

 Tuka meat show מספק שירותי קייטרינג בשרי, שירותי שף על האש, וכמובן שירותים נוספים בתחום המזון המהיר. ההקדשה על הפרטים הקטנים ביותר, השירות העממי והטוב, וכמובן המחירים. אנחנו מביאים איתנו את כל הציוד הדרוש, את האווירה הנכונה, את המנגל האיכותי, את הבשרים העסיסיים והטריים, וכמובן את הידע. אנחנו תומכים בכל מידות העשייה הרלוונטיות ונשמח לספק לכם את השירות על הצד הטוב ביותר.

שף פרטי לעל האש עם מחיר משתלם!
מגיעים עד הבית
שף פרטי בשר כשר

טלפון להזמנות:
050-808-7383

שף פרטי על האש

למה להזמין שף פרטי לעל האש

לא כל אחד יודע לעשות על האש, וזו לא בושה. למעשה, מדובר על משהו די טבעי, אין צורך להתבייש. על האש היא פעולה מאוד מורכבת שחייבת להיעשות בצורה נכונה ובהתחשבות של הרבה תנאים ופרמטרים, לדוגמא: האש הנכונה, מידת העשייה של הבשר, קניית הבשר האיכותי וטריותו, ועוד. בעת העבודה, יש לקחת בחשבון הרבה משתנים, יש להתאים את עצמכם למצב הנוכחי, ויש להיזהר מסיכונים אפשריים. ובכל זאת, איך אנחנו יכולים לעזור לכם? למה להזמין שף פרטי לעל האש מאיתנו?

השף לירן באירוע בשרים
השף לירן באירוע בשרים

הנה כמה סיבות מוצדקות:

  1. איכות הבשרים – אולי הסיבה הכי גדולה להשכרת שירותיו של שף פרטי היא ללא ספק איכות הבשרים שהוא מביא עימו. לשף פרטי יש ניסיון קודם עם מגוון סוגי בשרים כאלה ואחרים, הוא יודע עם איזה אוכל ותוספות זה הכי משתלב, עם איזה שתייה משובחת זה הכי הולך, ואיך לחבר את כל הדברים לתמונה אחת. אם אתם מזמינים שף פרטי עד הבית, אל תתפשרו, בחנו את הדברים, וכמובן בקשו מהשף הפרטי להביא את הבשר הכי איכותי שאפשר.
  2. דרך מצוינת ללמוד לעשות על האש – אם אינכם בקיעים במשורת העתידה, כעת תוכלו ללמוד אותה. בזמן עשיית הבשר על האש, ברוב המקרים, השף יסביר וילמד אתכם מה הוא עושה, ממה כדאי להימנע, ואיזה תבלינים הולכים הכי טוב. למעשה, לצורת בישול זאת קוראים כ- הבישול הפרונטלי. הבישול הפרונטלי נועד לחזק את הקשר בין השף ללקוח, לתרום לאווירה, ללמד דבר או שניים אודות בישול בשר על האש, ולעביר את הזמן עם המון הומור וכיף.
  3. שף פרטי מביא עימו מאכלים נוספים – יש האומרים שהבשר לבדו מספיק. אנחנו,  Tuka meat show, חושבים ממש אחרת. הבשר האיכותי והעסיסי ביותר יכול להתחזק בזכות התוספות הרלוונטיות. בין התוספות תוכלו למצוא: אורז חם מסוג יסמין, מנות עיקריות ומגוונות, סלטים מהשורה הראשונה, מנות ראשונות המשולבות עם בשר איכותי, וכמובן, קינוחים. וודאו ששף הבשר מביא עימו הכל מהכל, וודאו שהשולחן תמיד מקבל אוכל חם בכל זמן נתון, אל תוותרו זה חלק מההנאה.
  4. הגשה עד לצלחת (עוזר שף, המלצר) – אחד היתרונות הבולטים בשכירת שירותיו של שף פרטי נמצאת דווקא אצל עוזריו הנאמנים. למעשה, לאחר הכנת האוכל, הכנת הבשרים והתבשילים השונים לא תצטרכו לקום, עוזריו של השף יגישו הכל עד לשולחן, עד לצלחות של החברים והמשפחה. למעשה, עוזריו מתפקדים כמו מלצרים במסעדה ומדובר בחוויה עצומה וכיפית.
  5. כישורים ויכולות שמשפיעות על הטעם – שף פרטי שמתמחה בהכנת בשר על האש ידע את כל עומקיו של הבשר, מה משפיע לטובה על הטעם, מה יכול לשדרג את המנה. למעשה, בזמן התהליך, כישוריו של השף הפרטי יוצאים החוצה, ואתם מקבלים את הטעימה הראשונה מכולם. ללא ספק, שף פרטי של בשר חייב בכישורים ויכולות במטרה לשדרג את הטעם, לתקן את המנות הפחות טובות, ולהפוך את כל החוויה המתוקה למושלמת.

אלה הם 5 הסיבות המוצדקות להזמנת שף פרטי לעל אש. חלק מהסיבות חשובות יותר, וחלקם פחות. בהתחשבות בכלל הפרמטרים אתם תחליטו האם כדאי או לא כדאי להזמין שף פרטי עד לביתכם. מלול שף בשר ישמח לספק לכם את שירותיו בדרך הטובה והעממית ביותר, יחד עם בשרים טריים ועסיסיים, ושירות עד לשולחן. מקווים שהצלחנו לשכנע אתכם, מכאן הבחירה בידיים שלכם.

בשרים באירוע על האש
בשרים באירוע על האש

מחיר הזמנת שף פרטי עד לביתכם – כמה זה יעלה לכם?

בתקופות הקרות של השנה, החורף, הדרישה להכנת ארוחות חגיגיות וביתיות הם כמעט חובה, מאסט. בכל זאת, בזמני הגשם, למי יש כוח למצוא חנייה, להירטב בגשם הקר, ולחכות לתור, לאף אחד. בחורפים הכבדים ביותר, הרבה מאוד אנשים מזמינים שף פרטי עד לביתם במטרה לחגוג אירוע מסוים, יום נישואין, וכו'. אז כמה זה באמת יעלה לכם? הנה מחירון עבור הזמנת שף פרטי עד לביתכם:

סוג השירות המחיר ב- ₪
מחיר עבור ארוחת שף פרטי לזוג החל מ- 1,600 ₪
המחירים עבור ארוחת שף פרטי על האש עד 7 חברים החל מ- 2,400 ₪
העלות עבור ארוחת שף פרטי עד הבית עבור 9 חברים החל מ- 2,800 ₪
המחיר על ארוחת בשרים על האש עם שף פרטי לעד 2 זוגות – המחיר לזוג החל מ- 1,600 ₪
העלויות עבור ארוחת שף פרטי ליום הנישואין החל מ- 1,700 ₪


*העלויות עשויות להשתנות בהתאם לשיקוליו של Tuka meat show , בהתאם לתנאי התקנון והמדיניות.

זה המחיר המצומצם ביותר עבור ארוחות שף על האש, ארוחות גורמה משולבות, וארוחות עם בשר עסיסי.  Tuka meat show ישמח להעניק לכם הצעת מחיר שווה ואטרקטיבית עבור החגיגה שלכם, בכל שאלה או ייעוץ אתם מוזמנים לפנות אל Tuka meat show

מנות ראשונות באירוע בשרים
מנות ראשונות באירוע בשרים

 

עובדים בכל הארץ – Tuka meat show

 Tuka meat show קיים למעלה מ- 10 שנים ומתמחה בהכנת בשרים, תבשילים, ותוספות ייחודיות וטעימות. הצוות המקצועי של  Tuka meat show מבצע את שירותיו האיכותיים ברחבי הארץ: במרכז, בשרון, בדרום, ואפילו בצפון. ב Tuka meat show אתם מקבלים בשרים עסיסיים, בשרים טריים וכשרים, שירות עד לבית הלקוח, ועם חיוך כזה ענקי. עם ביקורות ודירוגים לא מתווכחים, בוחרים חכם, בוחרים  Tuka meat show.

מעוניינים בשף פרטי לעל האש עד הבית? התקשרו עוד היום 

שאלות תשובות

icon

כן, כל הבשרים והסלטים שלנו כשרים.

icon

מחירי השף משתנים בהתאם לתפריט שתבחרו, יש לנו תפריט מותאם אישית כמעט עבור כל תקציב.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות