קייטרינג לבר מצווה

נגן וידאו

קייטרינג לבר מצווה ברמה הגבוהה ביותר

מחפשים קייטרינג לבר מצווה? הגעתם למקום הנכון! קיימים כ־3 ספקים שונים אשר יספקו לכם זאת בצורה המקצועית והטובה ביותר ביניהם – שפים פרטיים, אנשי גריל ומנגל (מנגליסט), חברות קייטרינג, ועוד הרבה. הבחירה תלויה בכם, בצפיות האישיות שלכם, וכמובן בגודל התקציב. בחרו בצורה חכמה את הספק הנכון. במאמר זה, tuka meat show מסבירים מה צפוי להימצא בתפריט הקייטרינג וכמה זה באמת יעלה לכם, בטוטל.

ארוחת שף בשרים לאירועי בר מצווה
חגיגה של בשרים באירוע מדהים וכשר
מחירים נוחים בכל רחבי הארץ!
ניתן להזמין בבית, בבית כנסת, ועוד..

להזמנות חייגו כעת:
050-808-7383

קייטרינג בשרי לבר מצווה

 

קייטרינג בשרי לבר מצווה – חגיגה של בשרים

קייטרינג בשרי לבר מצווה חייב להתאים לכלל הסועדים הצפויים באירוע – בני נוער וילדים, וכמובן, מבוגרים. בין היתר, הקייטרינג חייב לכלול מטעמים, בישולים ביתיים ומגוונים, וכמובן סלטים שהולכים טוב עם הבשרים. קייטרינג איכותי ומושלם הוא כזה שמקבל שבחים וביקורות לאחר סיום הערב, אירוע הבר או בת המצווה. הקייטרינג חייב לכלול מס' תנאים – עיצוב המנות, איכות האוכל והטעמים, מידות הבישול והתיבול, ועוד. השארת טעם טוב ומנצח הוא חלק בלתי נפרד מהמשימה, המטרה היא להתרגש ביחד ולהנות מהאוכל.

בעת הבחירה, כדאי לקחת יום חופש ולצאת לסבב טעימות, לבחור בקייטרינג הבשרי או בשפים המנצחים. בזמן זה, כדאי להבין האם האורחים שאותם אנו מכירים מאוד יאהבו את המנות, יתרגשו, וישבחו אותם. בחרו בחברה עם כשרות מתאימה, חברה עם המלצות קודמות ותיק עבודות, והכי חשוב – חברה אמינה ומקצועית. שף בשרים יכולה להיות בחירה מצוינת, מתאימה, וייחודית לשם חגיגת בר מצווה – בבית או באולם אירועים.

השף (לירן) בהכנות באירוע ערב בשרים בבית

מה בתפריט לבר מצווה ומה זה כולל?

חשוב וכדאי להרחיב – כלל התפריטים של tuka meat show מובאים בצורה מגוונת יחד עם הכשרה מתאימה. לרוב, ההכשרה היא מסוג מהדרין או בד"ץ. כלל התפריטים מגוונים בבשר עשיר, משובח, ויוקרתי מכל בחינה. tuka meat show מאפשרים לכם לבחור שלושה תפריטים שונים – תפריט סילבר, תפריט פלטינום, ותפריט גולד.

בתפריט סילבר ישנם 3 סוגים עיקריים של בשרים – אנטריקוט פרימיום, דנבר וסינטה. בתפריט גולד ישנם 6 סוגים עיקריים של בשרים – אנטריקוט פרימיום, דנבר, סינטה, חזה אווז, פילה בקר וטומהוק. ומהצד השלישי והאחרון, בתפריט פלטינום ישנם 9 סוגים עיקריים של בשרים –  אנטריקוט פרימיום, דנבר, סינטה, חזה אווז, פילה בקר, טומהוק, כבד אווז, פיקניה ואסאדו מעושן. המחירים של כלל התפריטים הניתנים להזמנה נעים בין 200-300 ₪ עבור מנה בודדת לסועד. כדאי לציין: מנות השף הייחודיות של tuka meat show כבר כלולות בתפריט והורכבו במיוחד עבורכם,

שלושת התפריטים מתאימים לכלל האירועים ביניהם – חתונות, ימי הולדת, חינות, בר ובת מצוות, ועוד הרבה. כלל התפריטים מורכבים משלושה סוגי מנות – מנות ראשוניות וקלילות, מנות ביניים, ומנות עיקריות של בשר. המחירים משתנים בהתאם לסוג התפריט, בחירת הבשרים, והאוכל המבושל. בחרו חכם, התייעצו עם צוות השפים של tuka meat show להתאמת התפריט המתאים ביותר לבר מצווה. הבחירה, בידיים שלכם.

שף בשרים
שף בשרים באירוע בר מצווה

כמה עולה שף בשרים לבר מצווה

המחירים נעים בין 200-300 ₪ לסועד בודד. באופן כללי חגיגת בר מצווה מתרחשת פעם אחת בחיים, הפעם הזאת חייבת לעבור בצורה המושלמת ביותר.

מעוניינים בקייטרינג לבר מצווה? tuka meat show כאן בשבילכם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת לכל כיס. לקבלת מידע נוסף, הצעות מחיר, או בירורים כספיים התקשרו עוד היום – 050-808-7383. חגיגה של בשרים עד הבית.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות