קייטרינג על האש

נגן וידאו

קייטרינג על האש עם החברה המובילה בישראל

קייטרינג על האש היא דרך נפלאה ומיוחדת במינה לחגוג אירוע מסוים, או סתם להנות מבשרים על האש. בחירת הקייטרינג תשפיע רבות על רוח האירוע, על הטעם הנפלא של הבשר, ועל דברים אחרים ונוספים. בחרו בקייטרינג שמספק בשרים איכותיים וטריים, שזורם עם רוח האירוע והמסיבה, ושיודע לתת שירות אדיב.

הפיתרון המושלם לאירוח!
קייטרינג על האש כשר עם מחיר מבצע!
קייטרינג בשר איכותי וכשר
עובדים בכל רחבי הארץ
ניתן להזמין לבית או לשטח

טלפון להזמנות:
050-808-7383

קייטרינג על האש

קייטרינג על האש – בשטח או בטבע מה כדאי?

ניתן להקים קייטרינג על האש כמעט בכל זירה אפשרית, גם בטבע וגם בשטח. לשני הסוגים יש יתרונות רבים, רוח אחרת של אווירה, וכמובן תנאים וציוד מותאם. אז מה בעצם כדאי? על האש בטבע או בשטח? ברוב המקרים, התשובה תלויה בכם. יש כאלה שמעדיפים לעשות את הארוחה בשטח וכאלה בטבע, מדובר בהרגל, ובעיקר בטעם אישי ומשתנה. קייטרינג על האש בשטח יאפשר לכם להנות מכלל העולמות, הרפתקה בשילוב של סט בשרים איכותיים על האש והרבה מאוד אדרנלין. ומהצד השני, קייטרינג על האש בטבע יעניק לכם סביבה רגועה יותר, עם תענוגות של בשרים על האש.

קייטרינג על האש בטבע או במקומות ציבוריים יעניקו לנו יתרון, המנגל כבר קיים ולא צריך להביא ציוד נדרש. לעומת זאת, עשיית קייטרינג בשטח תחייב אתכם להביא ציוד נדרש, מנגל איכותי, ועוד הרבה. אם אתם מבלים את מרבית מהזמן בטבע, קייטרינג על האש תהיה הבחירה הטובה ביותר. ומהצד השני, לאנשים שאוהבים ספורט ושטח קייטרינג על האש בסביבת השטח תהיה ההחלטה הטובה ביותר. לסיכום, בין אם אתם חוגגים בשטח או בטבע, לכל אחד יש יתרונות משלו, הכל תלוי בבחירה ובטעם שלכם.

קייטרינג בשר באירוע
קייטרינג בשר באירוע

קייטרינג על האש בבית – יתרונותיו

כולנו אוהבים לאכול, אין מה לעשות. יש כאלה שמעדיפים לעשות על האש בבית, יש כאלה שמעדיפים לעשות את זה בגנים ציבוריים או בטבע, ויש כאלה שמעדיפים לעשות זאת במסעדה אהובה ומצוינת. ללא ספק, עשיית על האש בבית תעניק לכם שלל יתרונות, הנה 3 יתרונות חשובים: הראשונה, אתם מביאים את הבשר. כאשר אתם מביאים את הבשר אתם יודעים מה נכנס בתוכו, כמה הוא טרי ואיכותי, וזה יתרון גדול. השני, אין צורך לצאת מהבית בשביל לאכול טוב. אחד היתרונות הגדולים ביותר בעשיית אוכל מהבית היא הזמן, אתם לא חייבים לצאת מהבית בשביל להנות מאוכל טוב. השלישי, נוחות ללא פשרות. בסופו של עניין, אם נהיה אמיתיים, יותר קל ונוח לעשות אוכל מהבית או להזמין חברת קייטרינג עד הבית. הפקקים, העצבים בדרכים, זמני ההמתנה, מדובר בתופעות לוואי לא נעימות שמתרחשות בעשיית אוכל בחוץ. 

ללא ספק, קייטרינג על האש בבית היא דרך מצוינת להנות מהבשרים האיכותיים שלכם, לחסוך ביציאות מיותרות, ולהנות מעל האש עם המשפחה הקרובה והחברים היקרים. מלול שף הבשר מעניקה שירותי קייטרינג בשרי עד לביתכם ובמחירים הטובים ביותר בישראל.

 

קייטרינג בשרי עם מגוון סוגי בשרים
קייטרינג בשרי עם מגוון סוגי בשרים

קייטרינג על האש מחירים – כמה זה יעלה לכם?

יש כאלה שמעדיפים לעשות את הבשרים על המנגל בעצמכם, ויש כאלה שמעדיפים לשכור קייטרינג בשרי. הזמנת שף פרטי לעל האש או קייטרינג בשרי תהיה דרך נפלאה לחסוך בזמן ועלויות, להוציא את המקסימום מהאווירה, ולהביא מישהו מקצועי שיפנק אותנו בבשרים איכותיים ועסיסיים על האש. אז כמה זה יעלה לכם? מהם המחירים עבור קייטרינג על האש? הנה טבלה עדכנית לשנת 2021 אודות המחירים המשוערים:

סוג השירות המחיר המשוער
המחירים עבור קייטרינג על האש כשר למהדרין החל מ- 1,800 ₪
מהי העלות להזמנת קייטרינג על האש בבית החל מ- 1,800 ₪
המחירים של קייטרינג על האש כשר החל מ- 1,800 ₪
מהם המחירים עבור קייטרינג על האש בטבע החל מ- 1800 ₪
המחירים של קייטרינג על האש בשטח החל מ- 2,000 ₪
עלות מנה בשרית של שף עד הבית החל מ- 200 ₪


*המחיר למנה הוא החל מ- 200 ₪ המחירים עשויים להשתנות בהתאם לדרישה ולתקנון.

מלול שף בשר מעניקה שירותי קייטרינג על האש במחירים הטובים ביותר בארץ, יחד עם שירות טוב ומנצח. כמו כן, במלול אתם מקבלים יחס אישי, אווירה כיפית וצעירה, והרבה מטעמים המצורפים עם הבשרים. מעוניינים בקייטרינג על האש מאנשים שאוהבים בשר? מעוניינים במנות שף אגדיות? התקשרו עוד היום.

לשרותכם תמיד, צוות מלול שף הבשר.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות