קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

נגן וידאו

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים או גדולים

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים חוגגים ועושים רק עם tuka meat show. השירות, הטעם, והאיכות ברמה גבוהה. 90% מהאירועים שמתרחשים בישראל סובבים תחת ארוחת הקייטרינג המשובחת, הביקורות לאחר מכן יהיו תלויות רבות בסגנון האווירה, ברמת ההנאה, בהקדשה לפרטים הקטנים ביותר, וכמובן בארוחה החגיגית. הבחירה בtuka meat show היא הבחירה הטובה ביותר, צורת ההגשה ואיכות הטעם הם חלק מאיתנו.

כל הבשרים שלנו כשרים
מחירים נוחים 
עובדים בכל רחבי הארץ

להזמנות חייגו כעת:
050-808-7383

קייטרינג לאירועים קטנים

קייטרינג איכותי לאירועים קטנים

לא פשוט למצוא חברת קייטרינג שתעמוד בדרישה, האיכות חייבת להיות גבוהה, יחסי האנוש חייבים להיות ברמה אחרת לגמרי, והטעם חייב להיות לא פחות ממושלם. את כל זה ועוד תוכלו למצוא אצלנו. אז מהו בעצם קייטרינג איכותי לאירועים קטנים? האם יש דגשים מסוימים? מה הופך קייטרינג לאיכותי וברמה מנצחת? לפניכם מספר דברים שבלעדיהם הקייטרינג פשוט לא יהיה מושלם:

  1. טריות הבשר – טריות הבשר מהווה חשיבות רבה. על החברה, הטבח, או המסעדה, להקפיד על תנאי מטבח אופטימליים ונקיים, כמו כן גם על טריות הבשר. רצוי לוודא שאתם מקבלים בשר טרי, ניתן לבדוק זאת על פי הצבע, הטעם, והריח. בחרו בחברה או טבח עם הכשרת בד"ץ (או הכשרה מקומית), זה יפחית את הסיכונים בהחזקת בשר לא טרי.
  2. איכות הטעם – ישנם הרבה דברים שיכולים להשפיע על האיכות של הטעם הסופי. תבלינים מסוימים, טריות הבשר ושחיטתו, התנאים שהבשר היה מצוי בהם, ודברים נוספים. ויתרנו הרבה בחיים, על הדברים הקטנים לא נוכל לוותר, על התענוגות האישיות שלנו. כאשר הבשר נעשה בצורה טובה, כשהוא טרי ואיכותי, הטעם פשוט יוצא דופן, פשוט חגיגה. אל תתפשרו, פשוט אל תוותרו, איכות הטעם הם החלק העיקרי בבשר שאנחנו אוכלים. בחרו בטבח, שף, או מסעדת קייטרינג, שמסוגלת לחשוב מחוץ לקופסה, שמסוגלת להביא את איכות הטעם לידי ביטוי.
  3. צורת ההגשה והסגנון – יש כאלה שאומרים שהפה אוכל, ויש כאלה שאומרים שגם העין האוכלת. אנחנו אומרים ששניהם חייבים לאכול. ללא צל של ספק, צורת ההגשה והסגנון מהווים חלק בלתי נפרד באירוע קטן או גדול. צורת ההגשה תעורר בנו תיאבון רב, הסגנון יכבוש אותנו, והטעם יהיה מושלם. בחרו בטבח או שף שמסוגל לייצר צורות הגשה יפיפיות, סגנון יוקרתי, וטעם כובש. צורת ההגשה והסגנון תשפיע רבות על התוצר הסופי, מנות שף חייבות להיראות טוב, עם צורות הגשה ייחודיות, סגנון מעלף, וטעם ממכר.
  4. יחסי אנוש טובים – באירועים קטנים יחסי האנוש חייבים להתבלט בצורה הנכונה והטובה ביותר. יחסי האנוש של חברת הקייטרינג או השף חייבת להיות בצורה נכונה, החל מהפנייה הראשונה, ועד לסיומה. על החברה לדאוג תמיד שקיים אוכל על השולחן, שאף אחד לא ממתין זמן רב, ושכולם נהנים. יחס אנוש טובים הם כאלה שיקבלו פידבקים גם לאחר האירוע, בהרבה מקרים שירות טוב ומסביר פנים מפצה על הטעם של האוכל, אנחנו רואים את זה עשרות פעמים. אל תתפשרו, בחרו בחברה או שף שמסוגלים לתת את השירות הטוב ביותר באירוע, יחד עם מנות מהממות וכובשות.

אם אתם חושבים שאחד מהפרמטרים לא נמצא אצל החברה שבחרתם, פנו אחורה, חשבו שנית. כל חברת קייטרינג, שף מקצועי ואיכותי, או אפילו מסעדה מסוימת, חייבת לקחת ברצינות את כלל הפרמטרים, להתחשב בלקוחות, ולספק את השירות והטעם הטוב ביותר. אלה הם ארבעת הפרמטרים שמעידים על קייטרינג בשרי ברמה מנצחת, על חברה טובה וישרה.

קייטרינג לכל סוגי האירועים – לאיזה אירועים זה בדיוק מתאים?

tuka meat show מעניק שירותי קייטרינג וארוחות בשרים איכותיות ויוקרתיות לכל סוגי האירועים. החל מאירועי חתונות, בר מצוות, חינות, אירועים פרטיים, אירועי חברה עסקיים, ועוד. אצלנו תקבלו יחס אישי ומצוין, בשרים טריים ואיכותיים במגוון רחב של צליות, מחירים נוחים ומשתלמים, ועוד הרבה. אז לאיזה אירועים זה בדיוק מתאים? כעיקרון, לכל סוגי האירועים.

הנה כמה אירועים נבחרים שמלול שף הבשר מתמחה:

  1. חתונות – החתונה שלכם מתקרבת? הגיע השעה לבחור את הקייטרינג שילווה את כל השמחה. אנחנו מבינים את החשיבות, מכינים בהתאם ארוחות שף חגיגיות שמתאימות לחתונות, בשרים על האש, והרבה תענוגות. בוחרים בנו, בוחרים חתונה מושלמת.
  2. בריתות וימי הולדת – בריתות וימי הולדת חייבים לעבור בצורה הנינוחה ביותר, האוכל משחק תפקיד חשוב בהצגה, וכדאי לבחור בו בצורה רצינית ואמיתית. בחרו בtuka meat show, בחרו באיכות, בשירות טוב ומנצח, בטריות, בחומרי גלם איכותיים, ובבשר שיגרום לאורחים לקנא. גם כאן, המנות המנצחות שלנו יותאמו לרוח וסגנון האירוע. לפי הדרישה, הצוות של מלול שף הבשר יעניק לכם התאמות אישיות, סוגים שונים של בשרים, וצליות לפי הטעם.
  3. שבת חתן ואירועי דת – שבת החתן ואירועי הדת נחשבים כאירוע חגיגי, כזה שלא נשכח. לכבוד זאת, נצטרך לבחור חברת קייטרינג או שף שיעניק לנו התאמות אישיות, סוגי בשרים עסיסיים, ודברים נוספים שיגבירו את הרוח והחוויה באירוע. מלול שף הבשר יעניק לכם את כל זאת ועוד, יחד עם צוות מקצועי ומיומן, זמני המתנה קצרים, וטעם נפלא.
  4. אירועי חברה וגיבוש – ימי הכיף והגיבוש של הצוות חייבים לעבור בצורה הטובה ביותר. אירועי החברה חייבים להיעשות בצורה נכונה, בהתאם לדרישותיהם של הצוות והמנהלים. החלק החשוב ביותר, הקייטרינג, נמצא במקום הראשון. בחרו בקייטרינג איכותי, כזה שיבליט את כישוריו וייתן טעם אחר ומשודרג לאירוע החברה. שף מלול הבשר ישמח להעניק לכם טעם אחר וחדש, ריחות ממכרים, ובשרים איכותיים על המנגל.
  5. הצעות נישואין – הצעות הנישואין הם חגיגה מרגשת, חד פעמית בחיים, וחייבים להתבצע בצורה המרגשת והנכונה ביותר. אף הצעת נישואין לא תוכל לעבור בצורה מושלמת ללא אוכל משובח. האוכל מגביר את החוויה, את התחושות, את הארומה, וכמובן את הרגשות. אחרי טעימות של האוכל המשובח, אף הצעת נישואין לא תיכשל. בחרו בשף הבשרים מלול, בחרו באיכות ויוקרתיות, ריח נפלא, והרבה טוב.

אלה רק חלק קטן מהאירועים שtuka meat show מתמחה ויודע לבצע זאת בצורה המושלמת והמרגשת ביותר. אצלנו, אתם מקבלים טעימות מושלמות, בשרים איכותיים, שירות מנצח, ואווירה נכונה ויוקרתית. מלול שף הבשר יתאים את עצמו אליכם, אל רוח החגיגה, יתאים את המנות, וישקיע בכם עד לפרטים הקטנים ביותר.

מחיר הזמנת קייטרינג לאירועים קטנים

הזמנת קייטרינג לאירועים קטנים היא דרישה די לגיטימית, מובנת, וחייבת להתבצע בצורה הנכונה ביותר. מלול שף הבשר מעניק לכם את הזכות לטעום מהמטעמים הטעימים ביותר בישראל, בשר עסיסי וטרי, וצורות הגשה שמעוררות את התאבון. לא קיים אדם שיעמוד בפיתוי, השירות יוצא מן הכלל והמחירים טובים מאוד. המחירים משתנים בהתאם למצב, והם החל מ- 200 ₪ עבור מנת סועד.

הנה טבלה מצורפת שמכילה את המחירים המעודכנים עבור קייטרינג לאירועים קטנים:

סוג המנה מחיר משוער
מחיר של קייטרינג בשרים לאירועים קטנים החל מ- 200 ₪
העלות של קייטרינג לאירועים קטנים בטבע (או בשטח) החל מ- 220 ₪
המחיר לקייטרינג לאירועים קטנים בשרון החל מ- 200 ₪
המחיר עבור קייטרינג לאירועים קטנים כשר החל מ- 200 ₪
המחיר עבור קייטרינג עם מנות שף החל מ- 300 ₪
תוספות על כשרות מהודרת ע"פ הדת תוספת של עד 10% מהעסקה
המחיר עבור תוספות של קינוחים לאחר הארוחה החל מ- 20 ₪


*המחירים משוערים בלבד ועשויים להשתנות בהתאם להחלטתו של tuka meat show.

מלול שף הבשר, מעניק שירותי קייטרינג עד לבית הלקוח, בשרים עסיסיים ואיכותיים, ושירות VIP מובטח. לפרטים נוספים, להזמנות, או לבירורים וייעוץ חייגו – 050-808-7383

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות